niedziela, 16 czerwca 2013

Witam :)

Jestem bardzo szczęśliwa, że akurat właśnie teraz czytasz ten post. Ten blog jest o piętnastoletniej Shireen Baratheon , która pochodzi z Szóstego Dystryktu. Jak widać, to ''opowiadanie'' jest o tematyce Igrzysk Śmierci.
Co do Igrzysk. Są to Siedemdziesiąte Szóste Głodowe Igrzyska, które tak naprawdę nie powinny się wydarzyć.  Postanowiłam trochę zmienić twórczość pani Collins.
Peeta  nie żyje, Katniss wygrała Igrzyska, a wojny jak widać, nie było. W ćwierćwieczu poskromienia brali udział normalni trybuci - nie zwycięzcy.
Mam nadzieje , że mój blog się wam spodoba i zapraszam również na mojego drugiego bloga - także o Igrzyskach:hungergames-opowiadania.blogspot.com
Zamówiłam szablon w Wyimaginowanej Grafice i mam nadzieje, że mój komentarz zostanie przyjęty :3
Rozdział prawdopodobnie ukaże  się dzisiaj.
Pozdrawiam
Slendy



1 komentarz: