sobota, 1 lutego 2014

Przepraszam

Myślałam o tym przez kilka dni.
Dość trudno mi to pisać, ponieważ naprawdę tego nie chcę, lecz natłok zajęć, nauki i innych rzeczy nie pozwala mi się wyżyć w formie rozdziału.
Oczywiście mam pomysły , i na pierwszy blog i na drugi, lecz nie umiem ich napisać. Nie potrafię utrzymywać dwóch blogów na raz. To w moich rękach jest niedorzeczne, wręcz zabawne.
Nie obwiniajcie mnie, dopiero kończę szóstą klasę podstawówki.
Ja już odczułam milion razy jak się czeka na post dni, tygodnie i miesiące.
Martwi mnie to, jak szybko czas leci. Jeszcze niedawno dodałam rozdział,a tu już minął miesiąc.Normalnie powinnam już dodać wyśmienity rozdział , a nawet dwa. Nawet nie jestem w połowie. Jakieś krótkie ''skecze'' , dialogi i bam. Koniec.
Otóż zawieszam bloga, póki wszystkiego nie poukładam. Mam nadzieje, że szybko to minie.
Pozdrawiam i bardzo was przepraszam
Slendy

1 komentarz:

  1. Na ruinach Stanów Zjednoczonych powstało państwo o nazwie Panem, w którym panował porządek i harmonia. Wszyscy mieszkańcy żyli w spokoju i beztrosce, nie martwiąc się o przyszłość...
    Błąd.
    Myśleliście, że to koniec brutalnej walki? Ha.
    Walka dopiero się rozpoczyna.
    Pewne dwie dziewczyny, obie odważne, ambitne i silne, muszą sobie nawzajem stawić czoła. Czy będzie to walka dobra ze złem? Czy nastoletnia Michelle, słynna Córka Kosogłosa, zdoła opanować piekło, które rozpętała niejaka White?
    Pamiętajcie, w Panem nie można ufać nikomu. Jesteście zdani tylko na siebie.

    http://maybe-one-day-world-will-be-different.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń